0

Twój koszyk jest pusty.

 

Polityka prywatności

Dbamy o Pana/Pani prywatność oraz przetwarzamy Pana/Pani dane osobowe zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych, w szczególności przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochrony danych), dalej „RODO”. Z tego względu poniżej informujemy o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Ilustris s.c. Majewska Katarzyna Tylkowski Andrzej.

 

  1. Skąd pozyskujemy Pana/Pani dane?

Przetwarzamy Pana/Pani dane osobowe, ponieważ korzysta Pan/Pani z naszego sklepu internetowego znajdującego się pod adresem http://ilustris.pl/  (dalej także „strona internetowa”) lub Pana/Pani dane osobowe pozyskaliśmy w związku z pobytem na naszej stronie internetowej (m.in. przez subskrypcję newslettera lub kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego). Więcej o zasadach działania naszego sklepu internetowego może Pan/Pani przeczytać w Regulaminie Sklepu.

 

  1. Kto jest administratorem Pani/Pana danych?

Administratorami danych osobowych przetwarzanych w związku ze współpracą w ramach zawartej umowy są wspólnicy Ilustris s.c. Majewska Katarzyna Tylkowski Andrzej (ul. Gajowicka 95, 53-421), NIP: 8951667340, zwanymi dalej „Administratorami” lub „Ilustris”.

 

  1. Jak może się Pan/Pani skontaktować z Adminitratorami:

Z Administratorami można się skontaktować listownie pod jednym z wyżej wskazanych adresów, a także elektronicznie przez wysłanie wiadomości na adres: sklep@ilustris.pl.

 

  1. Cele i podstawy prawne przetwarzania:

Pana/Pani dane będą przetwarzane w następujących celach:

  1. Wykonanie umowy zawartej z Ilustris (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),
  2. Obsługa konta założonego w sklepie internetowym (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),
  3. Realizacja obowiązków wynikających z przepisów prawa oraz związanych z zawartą umową, w szczególności obowiązków podatkowych, obsługa postępowań reklamacyjnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO),
  4. Przesyłanie newslettera w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, a także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne),
  5. Przesyłanie innych informacji handlowych w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO oraz art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne),
  6. Obsługa zapytań przesyłanych za pośrednictwem formularza kontaktowego oraz mediów społecznościowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i f) RODO),
  7. Analizy statystyczne prowadzone na nasze wewnętrzne potrzeby oraz promocja naszych towarów i usług, m.in. w zakresie dostosowania naszych usług do potrzeb Klientów, analizy korzystania przez użytkowników z naszej strony internetowej oraz mediów społecznościowych, dostosowania treści newsletterów do zainteresowań subskrybentów (jako uzasadniony interes administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),
  8. Dochodzenie lub obrona roszczeń (jako uzasadniony interes administratorów na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

 

  1. Komu możemy przekazywać dane osobowe?

Pana/Pani dane osobowe możemy przekazywać podmiotom współpracującym przy wykonaniu umów sprzedaży. W ramach prowadzonej działalności korzystamy z usług innych podmiotów, w szczególności dostawców usług informatycznych, kurierskich, prawnych, pośredników płatności i innych. W związku z tym, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane na rzecz podmiotów, z którymi współpracujemy. Każdorazowo następuje to na podstawie właściwych przepisów o ochronie danych osobowych.

 

  1. Czy podanie Pana/Pani danych jest obowiązkowe?

Określone dane są dla nas niezbędne w celu wykonania zawartej z Panem/Panią umowy. Podanie tych danych jest wymogiem umownym. Konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia z Panem/Panią umowy sprzedaży.

Podanie pozostałych danych (przetwarzanych przykładowo w związku z subskrypcją newslettera lub pytaniem zadanym za pośrednictwem formularza kontaktowego) jest dobrowolne, ale niezbędne dla świadczenia określonych usług elektronicznych. Bez danych nie będziemy mogli odpowiedzieć na Pana/Pani pytania lub przesłać nasz newsletter.

 

  1. Jak długo przechowujemy Pana/Pani dane:

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany na podstawie przepisów prawa w związku z realizacją i rozliczeniem zawartej umowy oraz mogą być przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń.

 

  1. Prawa, które przysługują Panu/Pani w związku z przetwarzaniem danych:

Na podstawie przepisów prawa w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu:

  • prawo do żądania dostępu do danych osobowych,
  • prawo do sprostowania,
  • prawo do usunięcia,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania
  • prawo do przenoszenia danych,
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

Przysługuje Pani/Panu także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

Jeżeli przetwarzamy dane w oparciu o Pana/Pani zgodę, przysługuje Pani/Panu także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

  1. Z jakich mediów społecznościowych korzystamy?

Korzystamy z następujących mediów społecznościowych:

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Youtube

Kontaktując się z nami za pośrednictwem mediów społecznościowych Pana/Pani dane są przetwarzane przez nas w celach utrzymania kontaktu lub odpowiedzi na zadane pytania (przykładowo, gdy na naszych kanałach społecznościowych są udostępniane treści lub odpowiadamy na komentarze zamieszczone na profilu). Dane przekazywane za pośrednictwem mediów społecznościowych są przesyłane również do podmiotów oferujących wybrane usługi społeczeństwa informacyjnego. Podmioty te również wykorzystują Pana/Pani dane i mogą zapisywać je na swoich serwerach. Oznacza to, że dane mogą być przesyłane poza Europejski Obszar Gospodarczy oraz że nie mamy wpływu, w jaki sposób te podmioty przetwarzają dane.

Zasady przetwarzania danych przez te podmioty można jednak odnaleźć na ich stronach internetowych:

  • dla produktów Facebooka (m.in. Facebook, Instagram, Messenger) LINK
  • dla Youtube LINK
  • dla Twittera LINK

 

  1. Narzędzia analityczne i marketingowe stosowane w naszym sklepie

Na stronie internetowej możemy korzystać z różnych narzędzi służących do analizy korzystania ze strony internetowej. Dzięki temu uzyskujemy informacje, jak ulepszyć naszą stronę internetową i dopasować ją do wymagań użytkowników. 

Google Analitics

Google Analytics zbiera dane za pomocą plików Cookies, o których więcej można przeczytać poniżej. Dane, które pozyskujemy korzystając z Google Analytics, są danymi anonimowymi, które nie pozwalają na identyfikację określonej osoby. Dane te nie są również łączone z innymi zbieranymi przez nas danymi, w szczególności z danymi, które Pan/Pani podaje za pośrednictwem strony internetowej. Dane pozyskiwane przez działanie Google Analytics są przetwarzane na serwerach Google, w tym również poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG).

Więcej o zasadach przetwarzania danych w ramach Google Analytics, a także o możliwości blokowania Google Analytics można przeczytać tutaj. Blokowanie Google Analitycs może mieć jednak wpływ na wyświetlanie strony i funkcjonalności dostępne za jej pośrednictwem.

Hotjar

Z narzędzia Hotjar korzystamy, aby lepiej zrozumieć Państwa potrzeby oraz optymalizować naszą stronę pod kątem Państwa doświadczeń związanych z korzystaniem z niej. Dzięki temu możemy rejestrować każdego odwiedzającego nasz sklep, co umożliwia odtworzenia nagrań z ruchu na stronie. W ramach narzędzia Hotjar nie mamy dostępu do informacji, które pozwalają nam na identyfikację użytkownika, ponieważ Hotjar nie rejestruje momentu wypełniania formularzy.  Narzędzie pomaga nam ulepszać naszą stronę tak, żeby była przejrzysta i prostsza w obsłudze.

Jeśli jesteś zainteresowany szczegółami związanymi z przetwarzaniem danych w ramach Hotjar, możesz zapoznać się z ich polityką prywatności tutaj:  https://www.hotjar.com/legal/policies/privacy .

 

  1. Informacja o plikach Cookies

Korzystamy z plików Cookies w celu ułatwienia użytkownikom naszej strony internetowej korzystanie ze sklepu internetowego oraz innych funkcjonalności udostępnionych na stronie (przykładowo przez zachowywanie ustawień i preferencji użytkowników na stronie, zapamiętanie przez czas trwania sesji towarów dodanych do koszyka), w celach statystycznych i analitycznych. Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje dotyczące plików Cookies.

 

     11.1 Co to są pliki Cookies?

Pliki Cookies (tzw. „ciasteczka") są to dane informatyczne, zapisywane i przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika, za pomocą którego korzysta on z naszej strony internetowej. Dane gromadzone przez pliki Cokies są zbierane automatycznie, ale istnieje możliwość blokowania plików Cookies.

 

Pliki Cookies nie wprowadzają żadnych modyfikacji w Pana/Pani urządzeniach lub stosowanym oprogramowaniu. Pliki Cookies zawierają najczęściej dane takie jak: adres strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania plików na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

 

     11.2 Cele wykorzystywania plików Cookies

Pliki Cookies są wykorzystywane w następujących celach:

  • tworzenia statystyk i analiz, dzięki którym możemy dopasować i ulepszać wygląd i zawartość strony internetowej oraz przyspieszyć jej działanie,
  • dostosowania treści, w tym reklam, na stronie internetowej do preferencji użytkowników, m.in. do urządzenia, z którego korzysta użytkownik,
  • umożliwienie zalogowania się użytkownika na stronie internetowej oraz utrzymania sesji na każdej podstronie.

 

     11.3 Rodzaje plików Cookies

Stosujemy następuje rodzaje plików Cookies:

  • tymczasowe – istnieją do czasu wylogowania się z konta na stronie internetowej lub zamknięcia przeglądarki internetowej,
  • stałe – istnieją przez okres określony w ich parametrach (okres ten może się różnić w zależności od rodzaju plików Cookies) lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.

Pliki Cookies są stosowane również przez podmioty oferujące usługi społecznościowe. Więcej o zasadach przetwarzania danych prze te podmioty znajduje się w części „Z jakich mediów społecznościowych korzystamy?”.

 

     11.4 Podstawa prawna korzystania z plików Cookies

Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień zapisywania plików Cookies oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie przez nas tych plików. Powiadomienie o stosowaniu plików Cookies wyświetla się przy pierwszej wizycie danego użytkownika na stronie internetowej.

Podstawą prawną wykorzystywanie plików Cookies jest art. 173 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

 

     11.5 Jak można zmienić ustawienia plików Cookies?

Jeśli pliki Cookies nie są blokowane, to zostają automatycznie zapisane w pamięci urządzenia, z którego korzysta Pan/Pani w czasie odwiedzin na naszej stronie internetowej.

Pliki Cookies mogą zostać zablokowane przez zmianę ustawień przeglądarki. Szczegółowe informacje o zablokowaniu lub zmianie ustawień plików Cookies znajdują się na stronach pomocy najpopularniejszych przeglądarek, przykładowo dla Chrome, Firefox lub Microsoft Edge.

Zablokowanie lub zmiana ustawień plików Cookies może jednak spowodować nieprawidłowe wyświetlanie strony lub wyłączenie niektórych funkcjonalności udostępnionych na stronie internetowej.

 

Zmiany Polityki prywatności

Zastrzegamy sobie prawo zmiany niniejszej Polityki prywatności przez opublikowanie nowej polityki prywatności, dlatego zachęcamy do obserwowania naszej strony internetowej.

Opublikowano: 04.01.2021

Data aktualizacji: 2022-09-07 15:35:00

Powered by Comarch e-Sklep ®